pondělí 15. června 2009

Po dlouhé odmlce jsem zpět!

Dlouhá pomlka při psaní tohoto blogu byla způsobena 2 faktory:
1. ztratil jsem přístupová hesla k blogu při přeinstalaci PC
2. čistička funguje naprosto geniálně, takže není důvod cokoliv dále popisovat:o)

ad2.:
Čistička jednoduše běží u nás v ložnici. 1x za týden osprchuji kolektor ve vaně a dočistím papírovými kapesníky, nechám uschnout. 1x za měsíc očistím táhlem drátky uvnitř přístroje (vše tak jak se píše v přiloženém návodu).
Zaznamenal jsem:
- nižší prašnost v ložnici i přilehlé místnosti (výrazně méně chomáčů prachu na plovoucí podlaze pod postelí atd.)
- daleko lépe se mi spí
- perfektně rostou pokojové rostliny
- za rok jsme nikdo nebyl nijak nemocný
- přes jarní a letní měsíce už nepotřebuji u sebe kapesník

S tím spaním jsme udělali pokus s naším miminkem. Normálně jsme měli čističku Ionic-CARE Triton X6 v ložnici a i jako čerstvý otec jsem se mohl pyšnit tím, že mám klidné spaní. Pak jsme čističku dali z ložnice pryč. Malá Baruška se začala budit až několikrát za noc. Dali jsme čističku zpět...a světe div se, zase spí jako dudek!!!

Další pokus byl se spotřebou přístroje. Koupil jsem měřící přístroj a zapojil přes něj Ionic-CARE. Příkon se pohyboval od 2W do 9W. Při nastavení ceny za kWh mi to při středním výkonu vyšlo 0,78 hal. / 1 den!!!!
Opravdu maximální spokojenost!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zdravim! Uz asi 2 mesiace som majitelom tohto isteho pristroja. Mam dost prasnu izbu, vzdy som v nej mal dost zly vzduch - nedychalo sa tam prijemne a maval som provblemy s s dychacimi cestami - suche podrazdene sliznice + diagnostikovali mi alergiu na prach - teda som sa rozhodol pre zakupenie tohto "Zazraku".

Prve dojmy boli u mna rozne, po par hodinach na strednom stupni som citil v izbe zvlastnu vonu - vzduch bol prijemny na dychanie, ale ta zvlastna vona pripominala "chlorovy" vzduch na plavarni. Casom som to prestal vnimat a celkovo sa mi zda vzduch cerstvejsi, lepsie sa mi spi a dlho som nemal ziadny problem s prechladnutim, nadchou, atd.. (aj ked ostatni v rodine mali) a lepsie sa mi spalo.

Myslim, ze to funguje dobre. Uz po 1 dni je na platoch nalepeneho tolko prachu, ze sa nestacim divit. Utieram ho takym cistiacim prostriedkom na okna papierovymi obruskami a teda po zotreti prachu je ten obrusok celkom cierny!!

Po nejakom case som ale zaznamenal obcasne "praskanie" - presne ako zvuk vyboja pri statickej elektrika. RObi to hlavne ked uz je na platoch vrstva prachu - ked su ciste, tak je to ticho. Inak to praskoce tak raz za 30 sekund, ale meni sa to rozne a niekedy to prestane. Neviem ci je to bezny jav alebo zavada, ale inak cisticka funguje, tak myslim, ze je to bezny jav.

Povodne som chcel cisticku s ventilatorom a filtrami, ale ked vidim kolko prachu sa zachyti na tych platoch, tak tie filtre by boli zachvilu tak zanesene, ze si to neviem predstavit cistit, alebo by sa museli casto kupovat nove. A to ani nehovorim o tom, ze tato cisticka triton x6 je takmer nehlucna - pisem takmer, lebo nie je pravda, ze je celkom ticha. V noci ked spite, tak pocujete jemny "brum" ktory vydava elektrinoka pristroja.

Kupu nelutujem. Podla mna je to dobry pristroj a mozem len odporucit.

Milan řekl(a)...

Vlastní zkušenost s Ionic-CARE Triton X6

Bohuš řekl(a)...

Jsem rad, ze potvrzujete moje dojmy a že to u vás funguje podobne! Ohledne praskání přístroje - mám zkušenost, že to chce častěji čistit ionizační drátky tím táhlem - viz. návod!!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,mam ty čističky dvě už rok,fungují dobře.V létě když zasvítilo slunce oknem do bytu,bylo vidět že vzduch je plný polétavých prachových částic.To jsme dýchyli.S touto čističkou máme vzduch bez prachu.Při omývání jednou týdně je vidět co toho marastu pochytala,hodně.Dále nejsou už cítit doma psi,kočky,cigarety.Takže velmi dobře funguje.Prach z nábytku samozžejmě neodstraní.Je ho ale míň.Chytí jen to co létá vzduchem,to co už sedlo,né.S pozdravem Cervan,Bečov.