úterý 16. února 2010

Kód pro zíkání dárku + další zkušenosti

Zdravím příznivce zdravého vzduchu. Ja se za něj už rozhodně považuji. Od doby co jsme si domů pořídili čističku Ionic-CARE Triton X6 neopadlo naše nadšení. Čistička běží nonstop v ložnici, všichni jsme zdraví, v pohodě, krásně a "výživně" spíme, kytky rostou jako divé. Prostě idylka:o)) Koupil jsem si čističku i k rodičům na "letní byt" a do práce. Tam vzbudila velký zájem a už ji má i celkem dost mých kolegů, bez výhrady mě plácají po ramenou za dobrý tip.




Dnes bych vám chtěl dát tip na to, jak k čističce získat ještě dárek - malou čističku do lednice Ionic-CARE XJ-100. Když jsem si nyní objednával další čističku do práce, objevila se na stránkách www.ionic-care.cz možnost získat ji jako dárek. Dlouho jsem se pídil po kódu, díky kterému lze dárek získat, až jsem na něj narazil v jednom inzerátu (tuším, že v časopise 21. Století). Při objednávce tedy zadejte do políčka "Slevový kód" znaky 1T. Nezískáte slevu, jak by se mohlo podle názvu kolonky zdát, ale právě zmiňovanou čističku do lednice, která běžně stojí 450 Kč!
Dle zkušeností musím potvrdit, že lednice nejdou žádné pachy, rajčata a další zelenina vydrží déle použitelná. Jestli ničí i bakterie, to nedokážu nijak změřit, ale proč tomu nevěřit po dobrých zkušenostech s výrobky Ionic-CARE.
Tak zdravému vzduchu doma (a odteď i v ledničce) zdar!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, snažila jsem se zjistit výrobce Ionic-CARE Triton X6 a na zákaznické lince dovozce do ČR mi sdělili, že výrobce je z Taiwanu. Neřekli mi ani název. O tomto výrobku jsem nenašla zmínku na zahraničních stránkách. Vyhledalo mi to pouze české stránky. Nezdá se vám divné, že se v zahraničí neprodává, když je tak skvělá?

Anonymní řekl(a)...

novy kod
Váš kód: 1MG

Anonymní řekl(a)...

Uprimne, nikdy jsem nad vyrobcem nepremyslel, ale na vas popud jsem zapatral na internetu a nasel tohle vyjadreni v diskuzi: http://www.baby-cafe.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=2997454&sid=02d4e8a8390fde71ef19a2e2d9d16a80
Takze podle me z toho vyplyva, ze je to vlastne cesky produkt (firma Högner s.r.o.), vyrabeny v zahranici. Takze asi jako Adidas kecky vyrabene v Indii:o))

Ježíšek řekl(a)...

Muzete si vybrat z mnoha kodu. Aktualne vsechny funguji: C6JK8, 21S, loskutak, nova, prima, receptar, televize, cisticka, podzim, zdravi, domov, jaro, prach, pohoda, vanoce, vzduch, napady, nedele, rady, cistota, listopad, filtr, lopata, klima, s44, pece

neni zac :D

Anonymní řekl(a)...

Bohužel je celá čistička asi pěkný podvod. Nechala jsem si čističku vyčistit v servisu, protože mezi plastovými žebry už byl prach a tak vůbec, dávám to děťátku do pokoje a přišlo mi to netknuté ze servisu společnosti Högner. Kromě investice 3300 Kč mě údajný "servis" vyšel na 650 korun.

Tynka_125 řekl(a)...

My jsme si koupili čističku vzduchu ze Vzdušínu už dávno, protože je syn alergický na prach a pomáhá mu to. Čističku zapínám jen od podzimu do jara, když tolik nevětrám. Po zimě ji vždy rozeberu, jak nejvíc to jde, a pořádně vyčistím a vyměním filtry.