středa 16. července 2008

Ionic-Care v provozu - první postřehy

Malé shrnutí za posledních pár dnů.
Domů mi dorazila čistička vzduchu Ionic-Care Triton X6 (foto č.1) z obchodu http://www.hogner.cz/. Zaplatil jsem za ní 3.333 Kč. Před odjezdem na víkend jsem ji dle návodu zprovoznil - umístil jsem ji do rohu místnosti pod okno v ložnici (foto č. 2), zapnul jsem ji na střední výkon a nechal z ložnice otevřené dveře do dalších místností.
Prvním kladným zjištěním je, že přístorj není vůbec hlučný, dokonce jsem po zapnutí nejdříve myslel, že vůbec nefunguje, i když se rozsvítila kontrolka. Pak jsem dal ale před přístroj ruku a cítil proudění vzduchu. To má být dle stránek prodejce "na principu iontového větru", tedy bez ventilátoru a proto by i spotřeba přístroje neměla přesáhnout na max. výkon 10W.
Po návratu v neděli mě mile překvapil vzduch v celém bytu. Byl svěží a velmi příjemný. Ještě než jsem vybalil víkendovou výletní bagáž, hrnul jsem se k přístroji, zajímalo mě, kolik nečistot za víkend mašinka nachytala na filtr. Celkem hodně mě výsledek překvapil, jak vidíte na fotkách č. 3 a č. 4. Nejdříve jsem kousek lamely přejel prstem, poté papírovým ubrouskem, nakonec jsem však filtr opláchl pod tekoucí vodou a otřel měkkou houbičkou a pak nechal důkladně uschnout. Měl jsem za to, že máme doma skoro sterilní prostředí, protože manželka pořád někde smejčí. Přitom na filtru byla za necelé 3 dny pěkná vrstvička prachu a dalších nečistot. Prozatím musím s radostí konstatovat, že čistička funguje suprově!









Přejetí prstem po lamele.

Otření lamely papírovým kapesníkem.



4 komentáře:

Peťan | čištění vzduchu řekl(a)...

O menší čističce vzduchu do bytu taky uvažuji. Sice bydlím v horách, tak to není tak razantní, ale přesto bych ji uvítal.

jaká čistička? řekl(a)...

zdravím, je dobrá čistička i do míst, kde není tak znečištěný vzduch? I tak může mít doma smysl? Jsem alergik, děkuji.

Anonymní řekl(a)...

Já osobně preferuji menší čističky vzduchu jako mají tady:)
http://eshop.aquel.cz/cisticky_vzduchu/ Jsou kvalitní a mají hezký design :)

Ionic-CARE Triton X6 řekl(a)...

S Ionic-CARE Triton X6 jsem nadmíru spokojená, vyřešila problémy s alergií mně i synovi. Doporučuji všem!