středa 9. července 2008

Padlo rozhodnutí - objednávám!

Po dlouhé debatě s manželkou jsme se rozhodli - objednáme do bytu čističku vzduchu Ionic-Care Triton X6. V poslední době jsme na inzeráty na tento produkt naráželi všude možně, hlavně v časopise Epocha a 21. století, které rád čtu, tak teď naposledy i v časopisu Maminka, který si začala kupovat manželka, protože je těhotná:o) Přístroj mají sousedi a pějí na něj jen chválu, tak to vyzkoušíme. Prodejce uvádí 30 dnů lhůtu na vyzkoušení, tak to přinejhorším vrátíme. Navíc cca 3.000 Kč není moc, Ionic patří k těm levnějším na netu. Asi bysme čističku nějak neřešili, ale když má přijít na svět miminko, chceme, aby vyrůstalo v co nejčistším prostředí. A já sám budu zvědavý, jestli se něco změní u mé lehké alergie.



Takže jdeme na to. Dnes objednáváme. Koukal jsem na stránky http://www.ionic-care.cz/, informací dostatek, design je pěkný, kontakty web obsahuje, mají tam i nějaké atesty ze Státního zdrav. ústavu...snad se tedy není čeho bát. Přesto přes web neobjednávám a vytáčím z práce:o) číslo z inzerátu 841 999 999. Ozývá se nějaký mladý hlas, sepisujeme objednávku během snad 2 minut. Zboží je prý skladem, do 3 dnů by mělo dorazit. Tak jsem zvědavý, zatím jde vše hladce. Takže budeme čekat a až se pošťák Ondra objeví s balíkem doma, zase písnu pár vět a sdělím první dojmy.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mám také objednáno, jsem zvědavá, pak se vám ozvu se svojí zkušeností!

Anonymní řekl(a)...

já tuto čističku mám již delší dobu a jsem naprosto spokojená.