pátek 11. července 2008

2 dny od objednávky a čistička je tady!


Moc jsem tomu nevěřil, ale Ionic-Care dorazil ještě do konce týdne! Malá rekapitulace: Ve středu jsem ho telefonicky objednával, za chvíli přišlo potvrzení objednávky. Ve čtvrtek dorazil další email s tím, že zboží je již odesláno a číslo balíku. Dnes ráno jsem se na tracking zásilky nestihl podívat a už tu byl pošťák s balíkem. Byl trochu problém, že jsem u sebe neměl hotovost na dobírku, ale jelikož pracuji v bankovnictví, kde máme super platy a o peníze nemáme nouzi:o), kolega neomylně sáhl do své peněženky a vytáhl dostatečnou hotovost - takže jsem nemusel ani do bankomatu před banku ani na přepážku k Marušce. Přes pár kliků v internet bance jsem mu je obratem pak přesunul na jeho účet. O víkendu jedeme na chalupu, tak se ještě pokusím čističku zapojit a nechat v bytě přes víkend běžet a uvidíme, co stihne za víkend nachytat a jaký bude doma vzduch! Jsem na to fakt zvědavej!

Žádné komentáře: